30 april 2011-Valborg

Shululu!

Sitter just nu och kollar på Ronja Rövardotter på Barnkanalen, haha. "JAG HAR INGET BAAAARN!!"
Och ja, jag är tydligen fortfarande rädd för grådvärgarna och vildvittrorna!

Vaknade vid halv 9 imorse...vet inte vad det är med mig att vakna tidigt och vara äckligt pigg?
Kanske börjar bli gammal trots allt ;) (kommer till det lite senare)
Har faktiskt hunnit med både disken och lite städning nu på morgonen, skönt att ha det gjort! Skulle ju egentligen ha spenderat dagen på IKEA, men det blev imorogn istället. Så idag blir det nog att dra och kolla fotboll med grabbarna och sen får man se vad det mer blir av denna Valborg :)



Zarah på Cuebar igår! Hon är blå för att dom har blå lampor ute, haha.

Efter att ha gått ner till Zarah igår så påbörja vi våran låååånga vandring genom stan!
Först drog vi till Trädgårn' men där var det fullt, vidare till Manéza men kände oss inte hemma där med the old people och samma sak på Cromwell. Slutligen hamna vi ju då på Cuebar. Så vi då runt i en cirkel, från Zarah nere vid Deli och upp till mig nästan på Kungsgatan!
Runt 22 börja Zarah snacka om att det var läggdags, vi båda satt och jäspa och kolla på klockan. Vi diskutera även inredning och det var väl där nånstans vi insåg att vi nog tusan har blivit för gammla, haha. MEN, vi körde på en shot och en öl till, sen fick det bli hemgång ;P Jätte trevlig kväll iallafall!


Men nu ska jag ta en dusch och sen gå ut och sätta mig i solen!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

wooow!! Jag äter inte på bilden!!

2011-04-30 @ 10:46:44
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: Becel

halv 9 är inte direkt tidigt kan jag väl tycka

2011-04-30 @ 11:49:48
Postat av: Johanna

Becel: Jaaa det går ju att diskutera! För mig är det tidigt en lördag, sen vet jag inte vad du anser är att gå upp tidigt en helg :)

2011-04-30 @ 12:27:03
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0