29 april 2011

Godmorgon!

Vaknade kl 9 förut, inte alls utvilad...av att Esmet skulle påbörja kojbygge på mitt bröst. Men hon är säämst och kunde inte göra en dörr, så vi gick upp istället för att fixa hennes frukost. Patrik ligger fortfarande och sover sött här bredvid :)
Själv så ska jag hoppa in i duschen och sen knalla ner till Ica för att handla lite frukost som ska dukas fram på bordet så det finns när han vaknar. Haha är jag inte bara heeelt genomsnäll?!


Hade jättetrevligt igår ialla fall.
Direkt när Patrik kom hit så gav vi oss ut på en joggingrunda och vet ni? JAG orkade joggauppför TVÅ mördarbackar! Jag är så stolt över mig själv :D
Väl hemma igen så blev det dusch och sen började jag med maten; Egengjord vitlöksmarinerad klyftpotatis, fläskfilé och en sallad till. Supergott!
Patrik fick ju även sina 113 dagar försenade födelsedagspresenter och dom uppskattades mycket! Det blev en snygg stilren klocka (arm), plus två somriga snygga tröjor.


Jag och Esmet hade lite delade meningar om vems pakeket var ;P

Men lika bra att sätta igång så man ka nge sig ut i solen sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0