28 april 2011 - dagen i bilder.

Nu har jag äntligen kommit hem efter en runda både på Ingelsta och Hageby.
Bob är hemma i stan så hon kom förbi och plockade upp mig eftersom hon också skulle shoppa lite.
FÖr min del blev det försenade presenter till Patrik (fyller 4 januari, haha), ett linne/klänning, en ring och så även 2 påsar kattmat till Esmet. Riktigt trevlig tjej som vi prata med en stund inne på Arken Zoo :)


En Bob. HAHA, jag är fortfarande lika rädd när jag åker med henne i bilen!




"FORTSÄTT KOLLA PÅ VÄGEN BOB!!!!" haha


Ser ni vad jag ser ;D ?


Sött linne/klänning från Gina :)


Esmets present för dagen! 2 st för 40:- (ord. 189/st)
Tydligen jättebra mat, mer kött än spannmål. Så hon fick en med Anka&Ris och en med Kyckling&Ris.
Om hon inte gillar't, så äre bara gå tillbak med det. Toppen!




Ring från Gina 79:-

Nu ska jag byta om för snart kommer Patrik hit och då blir det först joggingrunda sen middag och lite sånt mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0