27 april 2011

Alohaaaa!

Sitter i soffan just nu, kom hem från Patrik för en stund sen :)
Var tvungen att ställa klockan på 9 och börja dra mig hemåt eftersom lilla Mesmutt var ensam hemma.
Är kanontrött! Sov inte många timmar inatt -.-

Igårkväll då så packa jag väskan och drog ner till Sputte och nästan direkt så gav vi oss ut på en joggingrunda runt Lagerlunda! Precis lagom sträcka och jag pallade faktiskt mer än vad jag trodde. Dock powerwalka vi sista biten då det kändes som mitt hjärta skulle slå ur kroppen.
Väl hemma igen blev det dusch, lite käk och en film; The Rite.
Om jag får säga min sak så söööööög filmen. Inte alls så bra som jag hade trott.



Nu måste jag börja ringa runt lite. Dels så ska jag fixa med mitt jäkla förråd och sen även kolla varför jag fick in 11.700:- igår på mitt konto. Haha kan ni fatta min reaktion när jag såg att mitt tillgängliga belopp ligger på 13.100?! Men som sagt, lika bra att kolla om det stämmer, så jag inte använder pengar som egentligen inte är mina ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0