23 April 2011

Är jag trött, eller bara jättetrött?
Gick upp tidigt igår, och idag blev det ännu tidigare; 07:30! Blev upphämtad av Zarah och hennes man runt halv 9 sen åkte vi och storhandla såhär på en lördag. Först blev det City Cross, och sedan Willys. Gjorde även en runda på Rusta. Så nu är kyl och frys fyllda, så får verkligen tacka för att jag kunde hänga med :)


Inte ett enda eko när man öppnar dörren ;P


Dagens käk fick bli skinkschnizel och en sallad :)

Får se vad denna kväll bjuder på. Patrik åkte tidigare idag upp till Stockholm med några polare, fotboll imorgon, så kan inte träffa han fast jag vill massor!
Bror undra om jag ville hänga med han och hans vänner ikväll. Dom skulle dricka lite öl och så hörde jag nåt om 10 LITER vin?! Haha. Dock blir det nykter för min del om jag hänger på :)

Kastar snat upp bilder från min och Zarah kväll igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0