19 April 2011

Johanna är bruuuun...are!
Sov ju hos Patrik inatt så vi gjorde sällskap Kungsgatan upp i förmiddags, för han skulle till sin bror och jag skulle hem till bebis :)
Jag och Esmet har suttit ute på balkongen sen klockan 12 nånting. Jag har läst bok och hon har äventyrat. Jag försvann in några sekunder och helt plötsligt ser jag en misse hon är halvvägs över på fönsterbläcket!!! Fick ju världens panik haha, men är man nyfiken misse så är man! Dock fick hon allt veta att där ska man INTE vara ;P




Egooooopics!
Brun och fin!


Har sagt det förut men säger det igen; JAG ÄLSKAR ATT HA BALKONG MED SOOOOOL HELA DAAAAGEN! :D
Vet att man ska vara försiktig med vårsolen, men för mig är den det bästa som finns med tanke på min psoriasis!
Min kropp behöver mycket D-vitamin, därför jag solar som tusan under hösten/vintern, för att hålla utslagen någelunda under kontroll.
Efter att ha haft skiten i snart 7 år, så har man lärt sig leva med det. Men man gör gärna så mycket man kan för att få slippa det, självförtroendet skjuter verkligen i topp då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0