Told you so.

Haha, kommer knappt ihåg mitt inlägg imorse som jag skrev runt 7, gaaalet trött var jag iallafall.
Och jag hade väldigt rätt, somnade om och vaknade inte ens av att telefonen ringde massor.
Kom väl upp runt 11:30 iallafall, eller Esmet tyckte att jag skulle gå upp då eftersom hon ville ha magmys.


Min dag har i stort sätt bestått av fruskost, ett långt varmt bubbelbad, kollat massa avsnitt av SATC (måste snart ladda ner ny säsong) och inte sådär jättemycket mer. Jo föresten, har haft en sån där extremt tjejig dag då jag tagit hand om mig själv extra mycket; rakning av ben, fixat fotarna, naglar,händer och sånt, feels pretty good!



Esmet ligger på sin favoritplats i soffan och om tiden finns idag så kanske hennes nya vän kommer hem hit :)
Jag borde ta tag i disken, meeeen den får vänta cirka 2 avsnitt till.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0