Svampfot Trekant.

Yes, det är nog jag det!
Kom hem för en liten stund sedan, sitter i soffan nu och försöker få mina stackars blöta, svampiga, kalla fötter lite varma igen.
Kakan kom och hämta mig förut så åkte vi vidre och plockade upp Eddie vid hans jobb. Lämna bilen i Haga, gick bort mot Himpa och gick någon timme eller så, suuupermys :) Tack mina fina.

Borde sova men jag ooorkar inte. Man måste typ ta av sig kläderna och massa sånt, gå in och lägga sig i sängen och sånt, och vem orkar det ?!
Katterna är knäppa. Först satt dom i badkaret och bara glodde på varann,sen börja Esmet bygga koja i Patriks jeans och Koda låg och rulla runt på golvet, synd att båda är lika puckade.


Om jag inte somnar, ah så kör jag på med Summer of 2010 - part two !

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack själv! ;D <3

2010-09-11 @ 01:23:30
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0