Surmormor

Nu så, nu har jag varit tillräckligt dutti för idag :)
Förutom allt jag gjorde här hemma så mötte jag ju upp Zarah förut.
Postade först två brev, vuxenpoäng, knalla vidare bort till AF där jag skrev in mig. Dock så var det typ 10 personer innna mig till handläggarna så jag sa att jag kommer imorgon på morgonen istället och träffar någon :)
Sen styrde vi stegen upp mot soc ( ja, är man arbetslös och inte kan betala för sig så har mna inget annat val) men där var jag tvungen att ringa en handläggare på torsdag. Men men, känner mig duktig som fått allt gjort idag.



Haha ytterst charmig bild men iallafall, lite halvkass bild på nya jackan!

Efter att ha varit så duktiga så blev det sallad på PAUS.

Ja, man ska stå 3 meter ifrån varann om BÅDA ska hamna på bild.

Johanna med blåsig snygglugg oc min rockmormor ;D

Vi har insett att höstens it är liksom rockmormor. Tanterna är som galna och glider runt i rockiga kläder.
Fast idag så fick vi se en surmormor på räsercykel med. Hon kom och cykla på trottoaren och från andra hållet kom en tjej med barnvagn. Surmormor tyckte hon gick på fel sida så hon fräste "MAN GÅR PÅ ANDRA SIDAN FAKTISKT" Hon var bara tvungen att cykla på den sidan, det gick inte byta...verkligen inte!
Tack Zarah för sällskapet och damp :D

Nu ska jag söka massa jobb jobb jobb!


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Jäkla surmormor!!

Men jobb är bra ;)

2010-09-28 @ 17:19:59
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0