Stallet.

Jag luktar hääääst. Älskart. Finns nog inget ställe på jorden där jag trivs lika bra som i ett stall.

Efter att vi varit på Tattooverk förut så kom vi ju hem hit. Då kollade vi på TV och lite sånt, kirrade lite käk (min asgoda Chili con carne) och sen drog vi hem till Kakan i Haga för att hämta bilen. Åkte ut till hennes häst i Ö.husby.
Medans Kakan mocka så borstade jag Bonnisen så nu är han skinande ren, haha.
Tog sen ut han på gärdet där han fick gå över en bom, dock så lyckades han med att kliva med fel ben över förutom två gånger :D
Sen fick han gå på väldigt liten volt o båda varven.


Bonnisen :)


Haha lilla Leffe, så jäkla gosig!

Stretcha stretchaaa.

Snyggingaaar!

En dutti Kakan som sliter :D

Tack för ett bra avslut på denna dag pärlan!
Nu ska jag kolla klart på IDOL sen får vi se vad resten av kvällen bjuder på :)

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack själv. Tack för hjälpen! :)) <3

2010-09-16 @ 20:44:55
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0