" Sluta lyssna på ABBA "

Sitter hemma nu igen :)

Gick genom parken upp mot stan för att möta upp Mimmi.
Så från Söder Tull så gick vi Södra Promenaden, Strömmen runt, förbi fängelset och slutligen en bit av Kungsgatan.
Blev en promenad på ca 1 timme, riktigt skönt! Känns i benen att man gjort lite nytta för kroppen idag.


Min ytterst heta ut-och-gå-sitt-snappaste-med-bästis-outfit.

Var riktigt skönt ute idag i alla fall. Sol och massa sånt!
Haha, Mimmi hatar mig för att ja lyssnar på Abba.

Nu tänkte jag vänta på Patrik som snart borde komma hem från jobbet.
Blir lite käk sen tror jag vi går bort till Zarah och hämtar hem lilla Koooda :)
Hoppas på att hon och Esmet går bra ihop, det borde dom.
Min lilla tös blir nog glad av att få en koooompis.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0