Rumpaaaah.

Dom vet precis hur dom ska locka en person som mig iallafall, haha.
Tror ingen har missat reklamen om ett par skor som ska träna baksidalår, vader och rumpaaah lite extra?


Varje gång jag ser denna reklam som innehåller massor av min favoritkroppsdel
, så blir jag mer och mer sugen på att införskaffa mig ett par! Dock har jag ju inte 1000:- att bara spendera sådär just nu, men det kommer ;D
Skulle vara kul och se om det ger nåt resultat! Många som säger att dom är supersköna också, vilket självklart är ett stort kryss i hörnet!


Apsnygga Kendra Wilkinson i ett par Reebok Easytone!

Nu måste jag göra mig i ordning lite. Ska ut på en långpromenad tillsammans med Mimmi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0