Patrik VS Tvättider.

Alltså han är ju heeeeelt hopplös!
Han säger fel tid till mig, så jag satt igång med tvätten kl 13 istället för kl 16.
Ska aldrig mer lita på han när han pratar tvättid.
Som tur är så är det ingen som har bokat innan mig, så jag har inte snott någons tid iallafall.
Nu måste jag dock vänta någon timme p åatt få hänga upp det nytvättade, eftersom tanten som hänger där nere nonstop har snott båååda torkskåpen. man tackar!

Det är ju inte första gången detta händer.
När jag inte bodde här ett tag, och han skulle tvätta ja då tog han både fel dag OCH fel tid.
Ska aldrig mer låta han gå ner och boka tid.




Förövrigt...


Här hittade jag en rebellisk Koda förut imorse. Hon surade för att kattmaten var slut.
Så då trottsar man det man inte får göra och bara ligger och blänger med sitt lilla Grinchens-fejs!


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

nawww, lilla Beanie

2010-09-15 @ 14:49:16
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0