Night date.

Märks att jag är väldigt övertrött just nu, verkligen allt i min lilla värld är skitkul...till och med att Esmet typ tappar huvet as många gånger när hon sover, så det är lika bra att ringa till kudden och fråga honom om en dejt.
Han brukar gå med på det, men ett finger i stjärtat får man tusan vänta sig!
Har hämtat upp tvätten med, mm dutti är jag. Missarna sover för en gångs skull så nu är det verkligen perfekt läge för att sova. Det finns inte ens några läskiga dockor i källaren!!!

Fick förfrågan om svampplockning med faster och farmor imorgon. Hade varit skoj men har lite annat inplanerat för morgondagen. Ska med Kakan till stallet för utsläpp runt halv 9-9, sen måste jag skriva CV och PB så det blir gjort någon gång. Måste även fixa lite här hemma, så imorn är det verkligen fullt upp!


Ska kolla klart på Berg flyttar in och sen borde jag se Kungarna av Tylösand del 3. Får kolla tyst, så inte mannen i huset vaknar, men just nu snarkar han så sött :)
Får se om jag hinner med att säga godmorgon imorn, annars hörs vi nångång under dagen. Godnatt! ♥



BAAAAAAKE ON MEEEEE, BAKE ON ME! BAAAAAKE ME OOOOOOON!
Är jag den enda som aldrig förstått sammanhanget mellan låten och videon ? FÖRKLARA DÅ !

Ah, dom sjunger så. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0