New Moon

Skuttade hem till bästis förut.
Kollade först lite IDOL och sen kickade vi igång New Moon. Första gången jag ser den och ja, det blir nog ända gången. Förlåt kära Twilight-älskare men måste säga att jag faktiskt inte förstår hela hysterin över det hela :P

Känns som att någon har fått för mycket av Team Jacob?


"Oh Jacob-teamet, Jacob-teamet" HAHA hon sa heeelt fel!

Sen gjorde nog Kakans pappa min kväll
. Han kommer in i Kakans rum när vi kollar på film.

Han; Jaha, är ni hemma? Varför säger du inte till när du kommer hem?
Kakan; Jag gjorde ju det! När du kollade på fotbollen?!
Han; Ja, men då lyssnar jag ju inte så det hörde jag inte.
Kakan; Men vi pratade ju med varann?!
Han; Jahaa! Just ja, det gjorde vi!

Hahah sen gick han bara ut. Vet inte vad det var men efter bara nån minut så låg jag och asgarva och kunde verkligen inte sluta. Kakan fick tillochmed pausa filmen och jag såg ut som en tvättbjörn runt ögonen. Garva så jag tjöt i typ 10 minuter innan jag lugnade ner mig.

Tack för en kanonkväll pärlan♥


Nu måste jag sova. Ska upp klockan 7 imorn bitti för att åka ut med Kakan till hennes stall. Ska hjälpa hjärtat med utsläppet igen :)  GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahahaha! förfaaan! xD

2010-09-18 @ 11:52:54
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0