Nattvättning.

Det var ett tag sen sist, men nu är jag igång med lite nattvättning igen.
Patrik har gått och lagt sig eftersom han ska upp och jobba imorgon så jag får kila ner i källaren själv sen, fiiifan! Hatar att vara där nere ensam. Det är så jäkla mycket gångar o konstigt ljus och typ, läskigt.


Japp, även en hårding som jag kan vara en riktigt mjukis ibland. Haha, har även på mig mjukisar, he he he.



Snart dags att gå ner igen för att hänga upp allt. Uncool. Ska hitta sms-sällskap. Får bli....KAKAN!
Men medans jag kilar ner så slänger jag upp något som ni kan fundera över, och när ni gjort det så kan ni gääärna förklara för mig; Vad i hela helvetet är detta?!


Kommentarer
Postat av: "Bästa" fastern

Frågan är väl också, hur faan hitta du det där? XD

2010-09-22 @ 23:01:09
Postat av: johanna

hahah sant sant faster :D Jadu, jag hitta de på den sjuka sidan www.existenz.se

2010-09-22 @ 23:14:13
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: Tove

Va i helvete Johanna!!!! hahahah tror jag dör!!! vad är detta så jävla, och då menar ja jävla pinsamt fult, hahaah detta blir nya partyrullen alltså! hahahahaha

2010-09-22 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0