När vodkan gjort oss vackra.

MIN RYGG!
Skulle behöva en rejäl massage efter att ha suttit i en väldigt oergonomisk ställning i ca timme :)
Har pillar lite med ny header (har lagt upp den också) och även ändrat lite annat smått med bloggen.
Dock får jag ta resten imorgon eller så med tanke på att jag inte är världsbäst på koder och liknande, jag kanske borde ha gått mer på dom lektionerna i skolan? Haha.

Kopplade även in Patriks externa hårddisk där jag la över allt från JB-datorn innan vi lämna in dom, och oj jäklar vad mycket kul jag hittade!
Delar med mig av några bilder;


Haha, tror någon hade jääävligt tråkigt en dag.

En kväll hos Jimmy i Hageby. Inte helt nyktert, Kakan käkade microvärmda meatballs som vanligt och GH spelades ganska så mycket.

Partyyyy. Jag och Mimmi's man nångång 2008.

Dawwe däcka på ballen samma kväll.

Haha cuute :)

Hagahäng med pärlan

Haha några 9A grappar från Ramunder. Snygg frilla Phille, du ser lite bajjanödig ut?

Jag och Tore med stort Ö.  Kanske år 2004/2005.

En gång fyllde jag 16 och fick åka väldigt ballongig kundvagn hela Drottninggatan/ Donken.

Ugly Betty är mitt andranamn. Haha snyggjävel! En tråkig engelskalektion i 2:an på JB.

Mys med vargarna på Kolmården.

2:an på JB. Bus i studion med bäjbikäjk!

Finns massa massa mer att visa men det får bli imorgon, för nu är jag tröttast i världen och min lilla Esmet är cp.
hon typ, välter saker och slaktar den sovande Koda. Osjysst? Sån är hon.

Godnatt!


Love J.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Haha, älskar varenda bild på sitt sätt xD haha!

2010-09-13 @ 13:43:45
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0