Milkshakedejt.

Lämnade ju hemmet lika snabbt som jag kom hem förut ungefär.
Mötte upp Räzah utanför henne och sedan knalla vi upp mot stan i regnet. Tur att någon uppfann paraplyet (återkommer med en liten historia sen om just paraply)

Det blev treårsgåva-letning till hennes man, och till slut så hittadehon massa fint :)
Gjorde även ett besök på Donken då jag var så hungrig att jag nästan svimma. Blev massa skratt och bus.

Sen, sen hände detta;





I like muffins?!

Vi gick upp till Kupolen för en fiiiika.
Blev en Räpon-shake för Räzah och en Cola-karamell till mig, supermums. Jsut ja, det blev även en chokladmuffin!

Tack för en trevlig eftermiddag :D

Just ja, lovade en paraplyhistoria.
Vi stod i rulltrappan påväg ner till Lindex, mm så skulle jag leka svärd yttligare en gång med mitt paraply.
Så jag slånger ut det och vad händer?!  Hela jäkla skiten delas i typ tusen delar och där står jag dubbelvikt med endast sjävla pinnen/handtaget i handen. Trodde jag skulle dööö, fan vad vi garva :'D Tur att det inte stod någon framför i rulltrappan, stackars sate isf!

Bilder lånade av Räzah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0