Mask

Måste bara berätta lite om en film, som nästan är ett måste att ha sett innan ens tid på denna jord är slut.
Precis när jag var redo för att somna inatt, runt 2:30, så hoppade den filmen igång på 3:an.



Varje gång jag ser denna film sprider sig samma värme och glädje i min kropp.
Ska väl inte heller förneka att jag varje gång sitter och gråter som ett litet barn.
Cher i den här filmen är otroligt snygg och jag tror nästan hon passar bättre som skådis än som artist.
Och Rocky... hur kan man inte beundra den killen?   Verklighetsbaserad och bland de bästa jag sett. 
Se filmen, du kommer ääälska den !

Kommentarer
Postat av: Karin

Är det den du jag och jimmy såg? han som ser ut som ett lejon i ansiktet?

haha när du och jag satt o tjöt och han kollade konstigt på oss? xD

2010-09-15 @ 17:27:52
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: frankie

yes it iiis :D

2010-09-15 @ 17:32:16
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0