Macaroni N' Cheese

Med bacon.

Oj vad jag har haft massor att göra under förmiddagen fram tills nu.
Efter mycket sms:ande så vaknade Kakan ändå inte, så hennes mamma fick gå upp och plinga på.
Så runt kl 9:30 kom dom och plocka upp mig, vi åkte och droppa Nettan vid Saluhallen (jobba) sen åkte vi vidare ut mot stallet :)
Pollarna var glada över att få komma ut, och allt gick bra.  Kakan mocka ur Ron's box, jag fixa med lite mat, vi fixa höpåsarna och sånt. Sen tog vi en promenix längs vägen...haha jag fick bestämma teeeempo så vi gick på rätt bra :D

Här hemma har jag styrt med att plocka iordning på alal kläder o i garderoberna, så nu är det kanonfint!
Så nu sitter jag och avnjuter min ytters och väldigt lyckade (för en gångs skull) mat; Macaroni N' cheese wiht beeeejkååån! ♥

Är lite lätt sur på Ståhl, det verkar som dom stängt av varmvattnet ?! Vem gör det utan att säga något?! Idioooter. Jag som skulle slänga mig in i duschen för att sen dra mot Zaaarah. Äsch, får hoppas de kommer igång medans jag äter eller så får de bli världens snabbaste kalla dusch!


Mitt söta cppucko som igår kväll satt och vakta på en harskrank som låg och surra nere i lampan.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

nawww, mysig katt-pose! ;D

2010-09-23 @ 14:52:51
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0