Kvällsfika ♥


Vackra Norrköping i höstsolen.

Haha söta bästiiiis :)

Icetea. Yummi!

Ett stycke Johanna

Kakan kissa, jag droppade en pose.

Har haft fullt upp idag därav kass uppdatering.
Slängde på mig hemmafrusrollen och tog tag i att städa, dammsuga, diska, plocka ihop smutstvätt, tömma kattlåda och slutligen vattna blommorna. Hur duktig är jag inte då?! Lagade även mat.
Bästis kom hit så vi satt mest, öste musik, plågade missarna...ah det gammla vanliga :)
Så efter att jag slängt i mig lite mat så var det bara byta om lite för att sen gå upp mot stan.
Hamnde på Fräcka frökens med varsin iste, ytterst gott!  När vi väl kommer igång att prata så går det inte få stopp på, så vi satt där i någon timme, en och en halv och bara prata om allt allt allt. Så jäkla skönt att få prata av sig.

Väntade på Eddie vid Södertull läääängstasteeee. Sen åkte vi spånk, mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0