Känner mig som en människa igen.

I'm back!

Käkade lite frukost förut, kollade på SATC och måste ha somnat, tusan så skööönt!
Vaknade nu för en liten stund sen och insåg att jag sovit bort halva dan...men vad gör det.

Angående varför jag bara fick ca 10 minuters sömn av hela natten/morgonen så har jag mina två töser att skylla på.
Dom var på varann hela tiden och skulle bråka, sprang runt, inte bara på golvet utan också uppe på hyllor och garderober. Så för att försökra mig om att puckona inte skulle rinva lägenheten så höll jag mig vaken och gjorde mitt yttersta för att få lite ordning, dock utan vidare framgång.
Runt halv 6 imorse så tröttnade jag så jag stängde in dom i badrummet, lyckades somna 5 minuter senare men sen var det bara till att vakna igen efter yttligare 10 minuter då alarmet ringde.
Släppte då ut puckona igen, gick och la mig, superpigg och klart som tusan så blev det knäpptyst då.


Aja, nu måste jag styra lite här hemma, så på med hemmafrurollen!



Oj, en gång skulle jag laga mat när jag bodde hos min bror .
Som jag alltid sagt, det är en fara för livet att lämna mig ensam i köket!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0