Ingen röstning.

Sådär ja, nu har jag piggnat till lite. Patrik slängde ihop chicken nuggets och klyftpotatis med peppar sås, svingott!

Inget som hänt idag mer än att jag legat o sovit.
Man skulle ju även ha röstat idag men jag orkade inte gå 11 mil så för mig blev det inget. Är ju folkbokförd och skriven uppe i Köping, och det går ju inte sig dit bara sådär. Vinner fel så har jag ingen rätt till att klaga dom närmaste 4 åren. Tusan också!


Esmet hade sin första nära-döden-upplevelse förut.
Jääävlar vilken panik jag fick. Hon satt och åt och som vanligt hettsade hon. Först lät det som om hon skulle kräkas, men sen märkte vi att hon hade satt massa mat i halsen. Hon fick ingen luft och jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Som tur var så hjälpte Patrik bror henne, så tillslut låsnade det i halsen och bara nån minut efter så var hon som normal igen. Kutade runt och bråkade med Koda. Fan så rädd jag var, men är glad att det slutade bra iaf :)



Tänkte kolla lite Tv nu, slänga ett öga på valvakan kanske :)
Bilder från lördagen kommer nog upp imorgon.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0