I fucking love it !

Ni anar inte hur jäkla glad jag är just nu!
Skutta ju hem till Zarah förut där vi var lite vuxna när vi satt mer varsin tekopp vid köksbordet och prata om allt och inget, ytterst trevligt :D

Sen hämtar hon något ...


ett pakeeet...

...till mig, inte dig. Och vad fanns innuti?!

Jo det fanns en lapp och...

THIS BEAUTY !!!! I LOVE IT ♥

Zarah hade alltså sett denna på tradera när jag la upp länken och skrev att jag ville ha den.
Och bäst i världen som hon är så klickar hon hem den och ger den till lilla miiiiig i tidig 20års present.
Kan inte göra annat än att älska kvinnan, SupersnällasilverZarah :D ! Tuuuusen tack!
Denna ska ramas in och sättas upp på väggen.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Hahaha, SupersnällasilverZarah, oj vad jag ville kalla mig det när jag var yngre! ;F

2010-09-23 @ 21:14:56
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: "Bästa" fastern

Tur att jag snubbla över den på tradera då.. ;P

Kul att du fick den!! :D

2010-09-23 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0