Hell no. No more. No never!

Kommer bli ganska mycket text, men det är värt att läsa. Det finns idioter till allt.

Måste bara berätta. Jag är jävligt chockad och förbannad över hur folk har mage att bete sig illa.
Skulle ju upp på stan förut med Mimmi och precis innan jag tänkt gå så ringde en man om ett jobb som han kanske hade att erbjuda. Så vi bestämde att jag skulle komma dit så fort jag kunde. Ville inte dra själv så frågade Mimmi om hon kunde följa med mig så kunde vi ta stan efter och hon var så söt som hängde med.

Tog spånken till Klocket till en pizzeria (tänker dock inte nämna namn). Redan när vi klev in genom dörren så kändes nåt fel. Magkänslan stämmde inte liksom. Men tänkte inte mer på det så vi hälsa och sen fick jag följa med ägaren in bakom köket och så. Trodde självklart att jag var där för att prata om jobb, lön och arbetsuppgifter, men fan så fel jag hade! Istället våldtog han mig med blicken och hade jag varit ensam hade han nog gjort mer än så. Kände mig jävligt osäker med att vara ensam inne på hans "kontor" medans Mimmi satt ute i serveringen.
Under en tid på 5 minuter så hann han krama mig, allså verkligen krama mig ungefär 6-7 gånger. Stog och höll om mig, sa hur fin och vacker jag var, att dom behövde en fin flicka där. Prata han nånting om jobb? NEJ! Jag sa sen att jag behövde gå snart (kände världens obehag) men då sa han att ja inte skulle hinna ?! Vadå inte hinna? Så han typ sa att jag skulle sätta mig bakom inne på kontoret igen för han skulle hämta en Mariestad åt mig. Vem fan bjuder nån man knappt känner, dessutom på en "arbetsintervju" på alkohol? Sa att jag inte behövde så jag gick ut till Mimmi och satt mig. Då kommer han med ett glas rött till mig. Han hälsa på Mimmi, tog i hand och krama henne också. Han frågade vad hon gjorde om dagarna då sa hon att hon pluggade till kock. Då satt han sig brevid henne direkt, typ gnugga sitt lår mot hennes, satt med armen runt henne medans dom pratade och han sat även och lovade henne jobb när hon blivit klar med utbildningen :S Det sista han sa innan vi skynda oss därifrån, som verkligen fick vara nog, var att han bad mig komma dit i eftermiddag igen, ensam så skulle vi "diskutera" och att jag och Mimmi skulle komma dit på fredag vid stängningsdags. Vafan skulle vi dit och göra då?!

Jag sätter aldrig mer min fot där, kommer inte svara i telefon när han ringer. Vill aldrig mer ha med han eller det stället att göra. Fan vad arg jag är! Hur fan kan man bete sig så? Jag vet precis vad han egentligen var ute efter. Ibland gäller det att lyssna på magkänslan. Jag är hellre utan jobb än att riskera något.

Nu ska jag kolla på SATC och lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: Kakan

IDIOT!!! :O

Skulle jag varit med så LOVAR jag dig att han skulle få på käften och jag skulle dragit dig därifrån innan han ens hann blinka. PISSRÅTTOR!!! :S

2010-09-22 @ 18:59:21
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: "Bästa" fastern

Hade jag varit där hade han legat i en av sina pizzaugnar!>( Vart sökte du jobbet? Anmäl den jäveln!

2010-09-22 @ 23:06:18
Postat av: Mimmi

Ja fy fan! Vilket äckel, aldrig min fot där igen kan ja lova :O Usch, känner sig helt smutsig när man tänkter att han rörde på en :s

Tur att du inte va själv sötan! <3

2010-09-22 @ 23:47:43
URL: http://mimmiolofsson.bloggplatsen.se/
Postat av: johanna

Mimmi jag är jäkligt glad över att du var med!!! <3

2010-09-22 @ 23:58:50
URL: http://j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0