Hej vuxenvärlden.

Jahopp, då har man idag skrivit klart både CV och personligt brev :)
Blev megakanonbra så nu kommer jag få alla jobb, eller inte nej.
Men skönt att det är gjort iallafall. Imorgon kommer hwla dagen bestå av massa måsten.
Så nu är jag redo för vuxenvärlden och all dess betydelse. Eller, det har jag redan varit i typ 4 år, men nu äre lite mer på riktigt.
Tvätten blev precis klar den med så nu är det bara lite mat i magen som saknas.
Får bli en film till det med men vet inte vilket än dock. Skräckis? Mmm.




Jag vet att min uppdatering varit sämst de senaste dagarna, men det har liksom inte hänt så mycket.
Och det händer inte mer när man går hemma. men jag lovar, jag ska bli bättre och jag är glad att alla ni som kikar in här stannar kvar :)


Nu blir det mat;
Bakpotatis och gott kött!
Haha fick ringa min kära pappa för att kolla läget med hur man skulle göra, han vet allt han!
Alltid lika kul när vi snackar med varann. Min familj är finast i världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0