Halvt förlamad!

Vart är jag? Vad gör jag? Vart ska jag ?! Vafan är klockan ?!

Japp, jag vaknade upp i lite ren panik nu nyss precis. Insåg sen att jag sovit bort 2½ timme av denna dag, braa Johanna! Men hallåååå, har faktiskt gjort nytta idag och gick upp redna klockan 6 imorse så då får man ta en superpowernääp:) Dessutom så hade hela högersidan av kroppen typ förlamat sig...eller iallafall somnat.

Lovade ju lite bilder så jag slänger upp några nu tänkte jag;


Vi gick förbi bilen som nåt snille hade tänt på inatt. Lukta ju förjääävligt!

Jag hitta en liten vän på en bänk vid Strömmen. Dock så var han inte hemma.

En rökpaus under powerwalken kändes nyttigt ;)


Bästis, snygg som satan och gliiider med stil ;)

Imorse så åkte vi ut till stallet runt kl 7.
Hästarna hade precis ätit upp så det blev perfekt.
På med lite täcken på dom som skulle ha sen så släppte vi ut dom (8 stycken). Det var supermys där ute sådär tidigt och solen gick typ precis upp.
Haha, massa kor hade även rymt, dom verkade ganska vilse och chilla runt på några gärden.
Spenderade 2 timmar ute i stallet, massa mys :)

Efter det så åkte vi in till stan igen. Lämnde bilen hos Kakan i Haga sen knalla vi bort mot Strömmen.
Blev en promenad på 45 minuter, vårat snappaste! Haha. Känns lite i benen och jag har nog inte sett Kakan gå sådär snabbt, iallafall inte mer än nåra gånger :D
Tack för en bra start på dagen pärlan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0