Godkväll.

Nu har jag suttit framför datorn konstant hela dagen så jag känner att jag borde lämna den för kvällen.
Tänkte kolla klart IDOL, laga lite mat sen mysa ner mig i soffan och kolla några avsnitt av SATC :)

Huvudvärken gör sig påmind också. Migränliknande. Ytterst oskönt.
Borde gå och göra en syndundersökning med tanke på att huvudvärken dyker upp när jag anstränger ögonen.
Någon som vet någon bra optiker man kan gå till ?
Haha, lagom snygg jag skulle vara om jag blir tvungen till att gå runt med såna där
"snuskigskolfrökenglasögon" :D



Återkommer imorgon med lite bättre uppdatering som är lite mer intressant också.
Godnatt mina fina ♥

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0