God Kväll!

Jag ska verkligen inte ge mig på och göra såna här saker.
För det första är det inte nåt jag kan sådär jättebra och för det andra så tappar jag humöret alldeles för lätt.
Haha blir skitsur när jag inte hittar det jag vill ändra i stilmallen. Aja, det får se ut såhär tills imorgon eller efter helgen.


Har inte gjort mycket för världen idag.
Hittat massa ny musik, eller egentligen mer nostalgilåtar, tagit mig en dusch, ringt soc och sånt tråkigt.
Lagade även lite mat för ett tag sen; Kladdris, chicken nuggets och currysås :)



Min lilla bäbis hade förut byggt sig ett slott av kläderna i garderoben. Försökte prata lite vett med henne men hon vet att eftersom att hon är så tusans söt så klarar hon sig varje gång och får behålla kojorna hon bygger av exakt ALLT.

Detta vet jag inte hur jag ska tolka. Om dom faktiskt blivit lite vänner eller om Esmet bara tar en chill ifrån sitt pain in the ass beteende mot Koda, haha.

Nae men det får vara bra så för ikväll. Tänkte kolla lite film nu som avslutning på en extremt ohändelserik dag :)

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0