En kväll fylld av vuxenpoäng.

Tänkte bara slänga upp lite bilder från min och Räzah's lördags kväll :)
Medans hennes man var på party så målade vi som sagt om deras kök. Så från typ rosa/lila (?) till en fin isblå lite grå färg, blev kanonfint!


RollarT i farten!

Ready to målarT!

Sista väggen och nej, Räzah har aldrig gått på John BallerT.

Jag slog en drillerT bakom spisen, som Räzah skulle ha sagt, haha.

Blev massa skratt,vin, målande och annat konstigt under våran kväll.
Någonstans där, mitt i våran drick och rökpaus så kommer Zarah gående med en tvål och dääär var våran tvåldiskussion igång. Så att äta middag, dricka vin, måla OCH prata om tvål under en lördagskväll när alla andra är ute och super skallen i bitar, vad säger man? HEJ VUXENPOÄNG


Haha Koda ville vara med och måla. Tissetassavtryck på fina träbänken :D
Förövrigt så är det där min nya misse som snart kommer flytta hem hit. Esmet kommer bli massa massa glad över att få en ny kompis. Dock kommer nog Koda typ vilja ta livet av sig efter en dag tillsammans med yrbollen, haha.

Tack för en superkanonkväll bästa Z! :D

Nu blir det sova.
Godnatt.

Love J.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Fan vilka bilder alltså! :P hahahaha

2010-09-06 @ 11:52:16
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0