Avslagen Cola.

Vet att jag varit väldigt frånvarande idag, det bara blidde lite så.
Har inte haft den bästa dagen i mitt liv och så blir det ibland
Hela den här helgen har faktiskt varit jävligt tråkig, på nåt sätt.
Men man har nog bara sig själv att skylla.
Känner mig lite som en avslagen cola, aa ni vet vad jag menar.


Förövrigt så vann mitt älskade Arsenal över Bolton med 4-1. Bra jobbat pojkar ♥



Har spenderat timmar i soffan idag med att kolla på SATC.
Snälla, kan någon ge mig hennes liv, hennes vänner?
Skulle kunna bjuda bort min vänstra fot för det.
Bara för att för en dag få känna kärlek,gemenskap,tillit...ah allt som hör där till. Leva en dag utan att bli dömd för att man är mänsklig. En människa som gör misstag.

Med dessa ord som jag knappt förstår själv, så tänker jag sänka i mig all Oboy som finns kvar för att sen sova och vakna upp till en bättre dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0