Abbeeeee!

Asså vilken jäkla daaaag! Massa knasigheter o damp hela tiden.

Får väl börja med att berätta från början i guess?
Kilade upp till Af med Kakan och där gick allt kanon. Så nu är jag inskriven och klar :)
Tog en promenad sen hem till mig, satt och dampa lite och Kakan sa konstiga saker typ som;

Jag; Ooooh din pappaaaa....har hår på snoppen!
Kakan; Meh...nae :/


Haha att hon ens svara och dessutom lät ledsen :D

Kakan skulle vara på ett infomöte om ett jobb vid 13:30 så innan dess så ville hon få lite mat i magen.
Så vi knalla Drottninggatan upp och hamnade på Chicken Kebab. Dom som jobbar där är ju utländska och medans vi skulle beställa så stog dom och babbla massor och dumma sig med Kakan, så när hon sen fick frågan om vilken sås hon ville ha i kebaben så fick hon ur sig; Vitlook! Med extrem utländsk brytning. Haha trodde jag skulle döööö. Garva så jag tjöt. Och dom i kassan fick nog deras dag gjord också, jävla pucko :D
Jobbinfomötet gick bra iaf, jag satt ute i trappen sålänge. Så nu har bästis fått ett jobb!!! Grattis pärlan.
Knallade hem till mig igen efter det och då låg hon och fes i soffan så det lukta megakonstigt, massa bus med cpEsmet och sen kläcker kvinnan ur sig; Ska vi gå och leka med barn?
Haha dude wtf ?! Trodde först hon hade fått nån crush för random barn men då vare Albin som var ute med brorsdottern (?)

Tog 2:an mot Haga för Kakan skulle hem och jag tänkte åka till farmor i Fyrby men hon var icke hemma så jag passade på att hälsa på farfar och mamma på kyrkogården ♥


We did the celebrity walk!

typ där kommer bästis börja jobba på måååndag.

Medans jag vänta på spånken påväg hem igen. fina Östra Eneby kyrka :)

Nu på kvällen har jag varit aptrött och inte orkar göra nåt. Men Kakan lura med mig ut för att glida lite bil med A&A :)
Avslutades med ett Maxmål, tack pearly!
Kvällens sällskap har även gjort så jag aldrig mer kommer kunna tänka i de sexuella banorna igen, hahah puuuckon! :D  Abbeeeeee!

Underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0