7 September 2010

Godmorgon.

Är vaken lika tidigt som igår.
Efter Patrik stuckit till jobbet så är jag pigg och kan inte somna om.
Så nu ligger jag och kollar på The Nanny som vanligt med en liirvtuss mellan benen vid namn Esmet som kittlas med svansen på konstiga ställen.
Blir väl lite frukost om ett tag och en dusch på det.


Somnade runt 22 igår kväll, vaknar vid 23 av att nåra puckon, som antagligen fått i sig en öl för mycket, gick norra promenaden upp eller ner och skrek "andra sidan är ni klara..." Frågan är ju ändå varför dom går på varsin sida om dom nu var i sällskap med varandra? Gå på samma sida och ni slipper skrika till varann?
Haha, puckojävlar :D

Dagens planer; Träffa bästis, Tore med stort Ö. Inte setts på ett bra tag så idag blir det en hel daaag.
Massa mys! Känner att jag behöver prata av mig lite också, och hon är nog den som förstår mig bäst, med tanke på alla år vi spenderat ihop :)
Hon ska följa med mig när jag klipper mig som stöd och hon får nog även komma med lite ideér.
Blir att inhandla hårfärg med.
Resultatet får ni se ikväll!

Love J.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Vi njöt också av "andra sidan är ni klara?" hela kvällen, mycket spännande!

2010-09-07 @ 11:27:42
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: Johanna

hahah fan vad spännande! Frågan är ju egentligen VARFÖR dom gick runt o öste den lilla truddelutten :D

2010-09-07 @ 11:53:37
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0