30 September 2010

Godmorgon från ett megakallt Norrköping!


Aa det är verkligen kallt ute nu och precis som förra året ungefär vid denna tid på året så undra jag hur jävla kall vintern kommer bli med tanke på hur kallt det är ute nu?! Kommer ju förtusan få bo i en isbjörnspäls eller nåt.
Vaknade iallafall när Patrik gick upp vid 5:30 och eftersom jag somnade run klockan 21 igår så kunde jag inte somna om.

Startar dagen med denna;



Ligger och kollar på Vakna med The Voice och det tänker jag fortsätta med :)
Hmm, nu kika Kenza in. Tjaaarå!!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Du får döda en pansarbjörn å snoooo pälsen. Men då måste du va ditt starkaste eller karataste...

2010-09-30 @ 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0