3 September 2010

Oh du grymma värld!

För det första fick jag inte sova för Crisse inatt, för ingen man går och lägger sig innan 05:00 på morgonen tydligen. Det var första natten som Djimmy höll käft och då inte snarka, inte så att det var problem för mig att faktiskt kunna somna. Runt 4 lämnar jag ändå Crisse för att somna till ljudet av Carrie Bradshaw's röst och vad händer då? Jooo självfallet så sätter brunbjörnen i sängen igång och som alltid annanrs, somnar jag efter att hans alarm på mobilen ringt 70 gånger runt kl 6 på morgnen.
Att sen bli väckt av nåt pucko som ringer bara för att är ju inte heller någon höjdare.

Aja, drop it.


Fredag idag, en dag precis som alla andra.
Dock mycket kallare än vanlit så nu hälsar jag nog tusan hösten välkommen.
Om du kan skynda på lite så jag kan få snö och vinter. Nej, jag är inte sjuk i huvet.

Inga planer för denna dag sååå vi tar den som den kommer.
Föresten, den som köper denna snygging, Baccus, till mig kommer jag vara evigt tacksam och jag kan tillochmed tänka mig att spendera resten av mitt liv tillsammans med den personen!


http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=387293
Snyggaste jag sätt på länge. Yes, i min värld är det bara Nordsvensken som gäller.

Love J.

Kommentarer
Postat av: Crisseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Det är inte lätt att ligga på topp!

2010-09-03 @ 13:49:41
Postat av: Kakan

Så jävla fin!

Om jag bara hade haft pengarna ;)

2010-09-05 @ 15:10:32
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0