28 September 2010

JAG ÄR FÖRJÄVLA BRAAAA!

Mm, iallafall om jag själv får bestämma.
Kom inte riktigt upp i tid idag men när jag väl gjorde det så vare bara sätta igång med allt som skulle göras.

- Städat hela lägenheten
- Bäddat ren med nya sängkläder
- Plockat in den rena tvätten
- Torkat kattkräks 2 gånger ( ingick inte i min lilla planering)

Koda var tvungen att kräkas, som tur var innan jag började med städningen, på mattan OCH golvet.
Schysst liksom :)
Men men, nu är det skinande rent här hemma. Dammsugade även Esmet lite så hon inte hårar ner.
Hon hämnades genom att sitta på dammsugaren när jag gick runt.

Nu måste jag skutta in i duschen och fixa iordning mig för att sen möta upp Zarah :)
Hon ska vara mitt sällskap när jag uträttar vuxna ärenden, helt grejt. Men sånt måste också bli gjort.
Så ja, fixa lite sen ge sig ut i det jättefina men ytterst blåsiga vädret.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0