27 September 2010

Idag är jag en upptagen kvinna.

Har käkat frukost och nu ska jag ge mig på CV och Personligt Brev skrivande.
Lika bra att få det gjort så man kan börja söka massa jobb, 3 månaders arbetslöshet får räcka för min del :)


Kollade på läskig film igår föresten;


Riktigt bra faktiskt. Dock så är det nog så att filmerna från 80-talet är bättre. Men det är kul att dom fortsätter göra filmer om Elm street.
Ja, jag var rädd och tror hela soffan hoppa runt i min takt när lilla Freddy kom och skulle murdas, haha.
Helt klart sevärd. Den måste ses när det är mörkt självklart.
Och kom ihåg, somna inte ;D


Nu är alla program installade så ska återgå till CV:t :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0