25 September 2010

Well Hellu!

Gårdagen bjöd på löning vilket innebär shopping!
Kakan och jag drog bort mot Zarah och mötte henne senkila vi vidare mot stan.
Hittade det jag behövde; Skor, jacka och ah en annan grej som inte var nödvändig men som jag fastna för :D
Blev även shake och massa skitsnack på Kupolen. Blev väl ca 5 timmar på stan innan vi dumpa Kakan med hennes mamma och jag och Zarah gick hem till henne. Kvällens planer; Cosytime med SATC-filmerna och hemmagjord kinamat.
Fan vad lyckat det blev, riktigt jäkla gott! Så tack Zarah för en kanoooonkväll! ♥


(klicka för större, finns fler bilder som kommer komma.)


(Min och Zarahs mat som vi gjorde igår kväll, supergott! Avslutades med friterad nasse med glass och daim ehh, såndär kaffegrej som inte smakar kaffe.)

Underbar fredag, kunde inte blivit bättre.
Nu måste jag duscha och fixa och tagga till lite.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Assååå, vi har ju värsta karriären i kinayrket! ;O vi blir kineser och startar krog ffs! ;D

2010-09-25 @ 16:10:47
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0