23:18 - Uttråkad


Hur gammal är du om fem år? - 25
Vem var den sista du träffade? - Esmet som kom och tuttmyste.
Hur lång är du? - 173 cm
Vilken var den senaste filmen du såg? - Oh typ...nyss. Austin Powers nånting goldmember!
Vem ringde du senast? - Mamma Carola, igår tror jag.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Till Faster Anna; " Tack! :) "
Vad är dagens planer? - Eftersom att dagen snart är slut så tänker jag nog snart sova.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Sms, gillar inte att prata i lurn, även om det är bästa vännen.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Lyckligt gifta sen 12 år tillbaka :)
När såg du senast din mamma? - Jadu, på farfars begravning :/
Vilken ögonfärg har du? - Eh, blå? Ibland väldigt ljusblå, ibland grå/blå.
Har du någon gång hittat en katt? - AH! I Gränsborg, en vildkatt, fett cp var den.
Vilken är din favoritplats? - Hemma hos familjen och djuren i Köping.
Vilken plats föredrar du minst? - Kyrkor?
Var tror du att du befinner dig om tio år? - Jag har ingen aning, men fan vad framgångsrik och ekonomiskt oberoende jag ska vara.
Vad skrämde dig som barn? - DOCKOR! Även clowner, finns inget värre.
Vem fick dig att skratta senast? - Patrik, han var lite knasig.
Är du för ung för att äga vinylskivor? - Inte för ung skulle jag väl inte säga men äger faktiskt ingen.
Har du stationär eller bärbar dator? - Båda. Mest larre!
Sover du med eller utan kläder på dig? - Utan. hatar att bli varm när jag sover.
Hur många kuddar har du i sängen? - Sex
Hur många landskap har du bott i? - Ett ?
Har du någon gång spytt på fyllan? - Nae, faktiskt inte! Eller kanske en ggn, minns inte. Minttu kallas det.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Barfota såklart, annars blir dom ju instängda!
Är du social? - Uhja :D
Vilken är din favoritglass? – Gillar faktiskt inte glass. Kan va för att jag äter så sakta att den hinner smälta.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Oj! Kläder och sånt vi flickor spenderar cash på. Familjen skulle nog få några tusen också.
Tycker du om kinamat? - Klart. Och det ska det ätas massa imorgon!
Tycker du om kaffe? - Nej nej nej nej !
Vad dricker du till frukost? - OBOY FOSHO!
Sover du på någon särskild sida? - JA! Jag ska ha min plats ytterst!
Kan du spela poker? - Lite grann sådär på en höft.
Tycker du om att mysa? - Ofcourse, it's cosy!
Är du en beroendemänniska? - Yes yes.
Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ahrå! Även Håkan Bråkan också!
Vill du ha barn? - Klart, men bara 1 i guess.
Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och lite spanska.
Har du någonsin åkt ambulans? - Japp. gaaaaalet.
Föredrar du havet eller en pool?
- Pool. I havet finns de sjöodjur. JO DET GÖR DET VISST!
Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder, missarna.
Äger du dyra smycken? - Jarå, rätt dyra.
När känner du dig lycklig? - Tillsammans med min älskade familj, och bästa vännerna.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Mitt tandskydd? Esmets svans.
Vem är den roligaste människan du känner? - Haha min pappa toppar ju den listan heelt klart. Sen finns det ju fler.
Välj ett ärr på din kropp? - Under foten, på trampdynan. Jävla musselfan snitta mig.
Vad har du för ringsignal? - Guns N' Roses - Paradise City
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Ja massor :)
Flirtar du mycket? - Neej tycker jag inte.
Vart togs din profilbild för din blogg? - I hallen. På golvet. Helt random.
Kan du byta olja på bilen? - Klart, fast jag inte äger varken körkort eller bil!
Har du fått fortkörningsböter? - Nae.
Vilken var den senaste bok du läste? - Slash, självbiografi.
Läser du dagstidningen? - Inte allt för ofta. Ibland händer det nog, typ på spånkart.
Dansar du i bilen? - Haha fråååga Kakan! ;D
Vilken radiostation lyssnade du på senast? - East Fm med Kakan i guess
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - ord?
När var du i kyrkan senast? - På min älskade farfars begravning ♥

Kommentarer
Postat av: Kakan

Haha, min bästa Frankie! <3

2010-09-23 @ 23:59:14
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0