22 September 2010

3 dagen som rökfri och fytusan vad svårt det är att inte tänka på den där morgonciggen som har en förmåga att va den bästa på hela dagen. Men det sägs ju att det brukar släppa lite efter att man klarar dom här 3 första dagarna.

Har precis tagit en dusch, klätt på mig och dammsugat faktiskt.
Eftersom Patrik var ledig idag så fick det bli en sovmorgon till klockan 12. Koda har även visat för mig hur lycklig hon bli av hårsnoddar då hon attackera min handled och slet av en som jag hade sittandes där, haha.

Alltså, jag känner inte ens för det här. Inte nu, inte idag alls tror jag.
Men det finns sin lilla anledning till att jag varken orkar eller vill uppdatera ofta.
Inte så kul att läsa om mina dagar då det inte händer något så :)
Men nu ska jag fixa lite till för att sen dra upp på stan för att möta Mimmi.


Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0