21 September 2010

Godmorgon och fan vad sur jag är. Idag är jag verkligen Johanna på mega tvären, riktigt elak o grinig.

Har knappt fått sovit nåt inatt igen då Esmet är en riktig jävla pain in the ass just nu. Fattar nte vad hennes jävla problem är?! Håller på skriker, kutar runt och har halvt ihjäl stackars Koda. Just nu sitter KF instängd i badrummet igen, ja det kanske låter elakt men det är det enda som lugnar ner henne.
Så ja, jag somnade väl runt kl 4 i morse och vaknade vid halv 6 när Patrik börja sucka och stöna o hela livet var så jäkla jobbigt.

Ja, jag klagar. Jag älskar att klaga.
Men jag har rätt till det efter så pass lite sömn PLUS att jag inte rökt på 2 dagar. It's true. Klarar jag det en tredje dag den här gången? Får la se.
Hostan börjar avta iallafall, dock kliar det fruktansvärt mycket i halsen.

Nu tänker jag glo senaste avsnittet av det pinsammaste programet någonsin, men som ändå har sin charm och måste ses; Kungarna av Tylösand!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0