2 September 2010

Denna dag bjuder verkligen på vackert höstväder, supermys!

Vaknade upp till sol så idag har jag bestämt mig för att ta en långpromenad i vackra Norrköping.
Dock så känns det ovärt att jag sovit bort halva dagen efter som jag inte somnade förrän vid 5 imorse.
Jag kan nog inte bo kvar här hos lilla Djimmy med tanke på att hans snarkningar ger mig sömnproblem, haha.
Låg och skrek på han i en halvtimme utan att han knep. Försökte överrösta honom med SATC, men insåg att volymen fick mig att somna ännu mindre. Så ja, somnade väl till slut av utmattning.
Har haft min ögonsten sovandes på armen hela natten och jag har då legat på rygg, så den gör lite ont nu med jaaa.

http://existenz.se/out.php?id=26907 Kolla den, den gjorde min dag lite.
BAM BAM BAAAAM.

Nu ska jag styra lite och sen ge mig iväg på min promenad så man gör nåt vettigt av sin lediga dag, en dag precis som alla andra. Dock så får nog stooora myshalsduken åka på idag, min hals mår inte så bra :(

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0