18 September 2010

Goodmorning world !

Tanken var ju att jag skulle ha kommit upp klockan 7 imorse, men jag somnade inte förrän runt 4 inatt och vaknade inte ens av varken alarm, att kakan ringde eller skickade sms. Tror jag var väldigt trött.
Men hon klara sig fint ändå utan min hjälp :)

Har precis städat...igen. Dock efter Patrik och hans polare.
Känner mig verkligen inte på topp idag, utan det är en sån dag då allt bara är tråkigt och äckligt.
Regnar gör det också, för en gångs skull?

Funderar på att lägga mig i ett bubbelbad och kolla på SATC med massa tända ljus, cosy!
Lördagar betyder att man får vara väääldigt tjejig av sig, så det tänker jag vara.
Hörs senare!


Mina fina töser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0