15 September 2010

Godmorgon snygghögar!

Klockan är alldeles för tidigt men lika bra att komma igång skapligt så man får ut så mycket som möjligt av dagen.
Dock startade den ju inte så bra; Patrik försov sig och fick stressa iväg till jobbet.
Tror jag hade råkat stänga av alarmet så stackarn vakna inte förrän 6:30, och det är då han brukar gå hemifrån. Så han fick stressa upp och göra sig klar medans jag gjorde mitt yttersta i min trötthet att fixa frukost till han. FÖRLÅT GUBBEN! :(


Åter till mina planer för dagen;
- Ett varmt, skönt bubbelbad
- Frukost
- Powerwalk runt Strömmen, ca 40 min.
- En 22 minutare på Nordic Club
- Tvätta

Så det är väl lika bra att komma igång.
Kryper ner i badet med Slash.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0