11 September 2010

Jag var nog tröttast i världen i morse.
Frågade Patrik vad klockan var när jag vakna, 09:50. Haha mumla nåt om Fyfan och drog täcket över huvudet och somnade om. Drömde massa konstigt innan jag vaknade pånytt, läskigt...hade även dreglat ner hela kudden, min kind och armen, så jäkla värt :D

Inatt när jag gick och la mig så kom först Koda upp i sängen. Efter en stund kollar jag ner mot Koda igen och vem ligger då där?! Min lilla prinsessa :D
Dom låg tätt intill varan och sov, supersötaaaa.


Såhär ligger dom och sover nu :)  Dock är Esmet lite smått sur över att Koda har snott hennes plats på filten i hennes soffa, men de löser sig nog om jag lägger ut en filt till ;D


Och han säger att jag är slö?! Det är inte jag som sitter invirad i ett täcke kl 13:30 en lördag och lirar Fifa ;D

Inga större planer för dagen.
Blir såklart fotboll runt kl 16 sen, Arsenal-Bolton.



Just ja, idag är det ju faktiskt sisådär än 9 år sen WTC.
Tiden har gått läskigt foort ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0