10 September 2010

Har precis kommit hem från en timmes promenad runt Strömmen med Mimmi och vad gör jag? Jo, sitter och trycker i mig massa polly, lite lagom nyttigt sådär när man precis bränt lite kalorier ;D

Tror jag misslyckades ganska bra imorse för övrigt.
Vaknade och var superpigg när Patrik drog till jobbet runt halv 7.
Käkade lite frukost och sen la jag mig i sängen för att läsa lite innan jag hade planer på att rulla in i duschen.
Hittade även en intervju med Slash på Tuben som jag låg och kolla på, kanoooonbra :D


Yeah I know, tror ingen är speciellt intresserad men iallafall, så finns det 3 delar till!

Aja åter till varför jag sööög imorse.
Hade legat och läst en stund, kände mig inte ens trött men av någon anledning så vaknar jag i ren panik kl 12:30 ?!??!
Min plan för dagen var att möta Mimmi på stan kl 13 för en 22 minutare och sen ta den där promenaden. Så jag gör allt för att få tag i kvinnan, hon svarar inte men som tur var så ringde hon mig ett antal gånger och allt löste sig, haha.
Så istället så mötter vi upp här utanför mig och allt slutade lyckligt!

Nu är jag super hungrig, så nu blir det nuuuuudlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0