Zarah är en bajs.

Ah det är hon, men jag ska träffa henne iallafall snart.
Funderar starkt på om man ska göra mat först, eller om man ska rensa Zarahs förråd. Eftersom att jag ska måla deras hall medans hon pluggar så borde hon slänga in en luuunch på listan! Just ja, LUNCH, ett ord som direkt hamnade i min Förbjudna ord ordbok som skapades i 8:an. Vad betyder det? Jo att lama, töntiga och gammeldagsa ord hamnar där.

Jaja, måste komma iväg någon gång.
Gick bra iallafall på infomötet, fick lite scheman o papper. Slipper 3 månaders praktik eftersom vi inte hinner ut på någon, AWESOME! Istället så ska jag gå några kurser på 3 veckor, vilket inte är allt för jobbigt till skillnad mot 3 månader så jag är nöjd :) Haha när jag kom dit så fick jag sätta mig i receptionen för att vänta på 2 brudar som höll i det där skulle komma och hämta upp oss. Brevid mig sitter en kille som såg ut att vara typ 15 (han var 82:a tydligen) med utländskt ursprung. Han inleder en väldigt stel konversation, eller gör ett försök till det ialla fall;

Han: Ahaa sååå, du ska på samma som mig ;) ?
Jag: Haha mm, verkar som det...

En kort stunds tystnad

Han: Du är inte svensk va? Du liknar nämligen mitt ex, hon är chilénska!
Jag: Ööh, jo...jag har alltid varit svensk. (jaaa, snyggt svar, haha)

Haha varför ska folk ALLTID tro att jag är chilénsk?


Tusan vad jag saknar!♥

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag saknar också! :(( <3

2010-10-12 @ 23:15:32
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0