Vi har skrivit världshistora!

Imorgon kommer jag nog få spendera hela dagen liggandes i sängen då ingen finns hemma som kan hjälpa mig upp!
Kommer nämligen ha nooordens träningsverk i rygg, mage och ben. Guess what?
Jag och Bästis spenderade faktiskt, believe it och not, TVÅ timmar på SATS gym ikväll!
Haha, in kliver två av de mest otränade och omotiverade människorna i denna stad men som sedan lämnade stället med ett leénde på läpparna och supernöjda över timmarna vi var där :D
Tack snyggning för att du tog med mig!♥

Sitter nu hemma, i soffan, har precis tyckt i mig en sallad från Statoil. Kanske inte världens nyttigaste men har förtusan inte ätit något på helaste dagen :(
Just ja, har lite bilder och sånt från dagen men dom läggs in imorn då jag nu inte har varken lusten eller orken att lägga in dom i datorn.

Nu blir det en dusch sen sängen skulle jag tro. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack själv! <3

2010-10-05 @ 23:13:51
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0