Rubrik.

Finner ingen vettig rubrik till detta inlägg.

Sammanfattningsvis så kan jag väl säga att jag har knallar Norrköping runt idag känns det som.
Först Strömmen runt med DA, sen hem för att byta skor, skatteverket, Af, banken, bibban och slutligen ekonomiskt bistånd. Men nu är äntligen alla papper fixade och inskickade!!!
Fick sällskap av Kakan och Madde på eftermiddagen och efter allt springande så gick vi upp till PAUS för att käka godaste salladen. Välbehövligt kan jag lova efter ett antal svimattcaker, haha. Fick ääääntligen sitta ner.
Blev sedan jakt på mysiga vantar så jag slipper frysa och få ajaj, men hittade inga fina.

Haha Kakan stylade mig i olika "fina" mössor;









Haha hon är ju inte riiiktigt klok :D

Nu blir det tusan soffhäng resten av kvällen för mig del.
Just ja, förlåt för kass uppdatering men blir så när jag har saker att göra om dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0