På jakt efter den rätta!

Gårdagen började jag och Kakan på Af, infomöte.
Det sista tanten sa var att det var viktigt med kontaker, vilket var lite kul för direkt efter när vi skulle upp på stan så träffa jag på en kille som jag inte sett på megalänge. Trodde inte han kom ihåg mig men se det gjorde han! Killen jobbar på VI&NI (pizzeria) i Sörping, och vi börja prata massor om allt och inget, vi kom in på att jag jobbat på pizzeria och ja, han om någon är väl den bästa kontakten man kan ha då ;D  Han skulle höra av sig om det var som så att det var någon som behövde folk, helt kanon. Ja nu kanske ni tänker "kul o jobba på ett sånt ställe.." Ja, det är det faktiskt. Jag trivdes helt kanon på Neptun dom 5 månder jag jobbade där, och jag måste säga att jag saknar det massor.
Så nu är det bara hoppas på att man kan få sig ett jobb någonstans :)


Anyways...
Vi mötte upp Zarah och även Linda på stan.
Blev shakearT på Kupolen blandat med massa skitsnack som vi töser pratar om.
När Linda dragit så gick vi på mössjakt åt Kakan, och du milde vad kvinnan är kräsen!
Hur ska den rätta egentligen se ut?! I Kakans fall så är den stickad, vit och gosig och hon hittade till slut en ;D


Vi hittade ytterst snygga björnpullor på Åhléns.  Ja, jag ser nog allt lite rysk ut!

Fick mig en rejäl styling av brudarna, och gott folk, detta är hur du ska se ut i vinter. LAGER PÅ LAGER, för att hålla huvet varmt. Nej, det kan aldrig bli för mycket, haha.

Gårdagens outfit, lite halvt iallafall. Oh, älskar min jackaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0